joi, 30 august 2012

Insalata di pollo



Adică salată de pui mai italienească, folosită pentru a umple tramezzini, un fel de chifle pufoase fără coajă. Zis şi făcut, dar fără tramezzini, pentru că le-am uitat afară din frigider şi peste 2 zile le-am găsit mov...Nici o supărare, salata a fost mâncată şi aşa, goală. Pentru cele 3 porţii de mai jos am folosit următoarele:
  • 1 piept de pui fiert, tăiat cubuleţe
  • 1 salată spălată, ruptă şi ea bucăţele
  • maioneză din 2 gălbenuşuri, 1 lingură muştar, puţină zeamă de lămâie şi ulei cât încape
  • sare şi piper după gust
Am amestecat tot şi a ieşit o sălătucă bună bună, dar în cantităţi mici, că doar are maioneză. În loc de tramezzini puteţi folosi lipii sau chiflele preferate.




Poftă bună!

2 comentarii:

  1. uite ca am dat o raita pe aici la momentul potrivit:)treaba asta imi face tare cu ochiul,doar ca trebuie sa mai lucrez la maioneza;)suuper!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o salata foarte simpla si rapid de preparat si cu niste lipii merge de minune! E adevarat ca maioneza cere mai multa atentie, dar daca o faci cu mixerul exista mai putine sanse sa se taie.:*

      Ștergere