luni, 10 septembrie 2012

Vinete la grătar cu dressing de usturoi

Una dintre mâncărurile preferate ale surorii mele. Și dacă tot am avut vinete în grădină, ne-am pus pe grătărit. Recunosc că nu sunt o mare fană a legumelor la grătar, însă dressing-ul m-a făcut să uit de toate și am mâncat și eu câteva feliuțe, ca să dau un exemplu bun. Veți avea nevoie de:
  • 2 vinete, tăiate în feliuțe de aproximativ 2 mm
  • ulei de măsline
  • oțet balsamic
  • 3-4 căței de usturoi
  • pătrunjel
  • sare
Puneți vinetele pe grătar și stați cu ochii pe ele până sunt gata, întorcându-le de pe o parte pe alta. Pregătiți apoi dressing-ul din 60-70 ml ulei de măsline, oțet balsamic și sare după gust, usturoi crestat și pătrunjel tăiat mărunt. Turnați dressing-ul peste vinete și amestecați cu grijă, ca să nu striviți vinetele. Simplu!



Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu