marți, 6 noiembrie 2012

Shake cu migdale, curmale şi şofran

Iată-mă în sfârşit în bucătăria mea. Nu că ar fi o bucătărie super mobilată şi utilată, dar nicăieri nu e mai bine ca acasă. Şi cum acum câteva zile draga de ea a fost inundată, pentru moment mă îndeletnicesc cu mâncăruri şi băuturi simple, că doar mă ştiţi...Astăzi la micul dejun am consumat un shake cu migdale, curmale şi şofran, despre care se spune că te energizează de numa'. Nu ştiu ce să spun despre acest lucru, dar cu siguranţă e delicios şi numai bun când vreţi să mai schimbaţi meniul de dimineaţă. 
Pentru o porţie o să aveţi nevoie de:
  • 250 ml lapte
  • 5 migdale, pe care le lăsăm 5 minute în apă fierbinte, pentru a le curăţa foarte uşor de coajă
  • 5 curmale uscate, pe care le lăsăm 5 minute în apă rece, pentru a le rehidrata
  • un praf mic mic de şofran
  • un praf de scorţişoară
După ce am curăţat migdalele de coajă, le-am mărunţit bine bine cu ciocanul de snitzele. Am tăiat curmalele cubuleţe, apoi am pus toate ingredientele în blender. În 30 de secunde această minunată băutură e gata. Să aveţi poftă bună şi o zi plină de energie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu