duminică, 9 octombrie 2011

Orez cu legume si sos de roşii


Nu am mai scris de mult (dar asta nu inseamna ca nu am mai gatit) si am ramas restantă cu mai multe reţete. Buuun..o să le iau în ordine invers cronologică, nu de alta, dar e proaspătă în memorie.
Pentru început, fierbem orezul în apă cu puţin ulei şi condimente. De obicei nu folosesc cantităţi precise, testez orezul pe parcurs şi adaug apă când mai e nevoie.
Separat, punem într-o tigaie înaltă/oală legume mexicane congelate sau de care preferaţi şi le călim puţin într-o lingură de ulei de măsline. Adăugăm şi aici condimente.
După ce a fiert orezul, îl scurgem bine şi îl adăugăm câteva minute peste legumele călite, pe foc.
Apooooi..luăm orezul cu legume de pe foc şi punem o altă oală, în care punem puţin ulei, felii de ardei roşii şi verzi (se găsesc chiar aşa, în pungă congelată), o ceapă (eu prefer ceapa roşie, e mai puţin iute) si le ţinem puţin pe foc, până se înmoaie ardeii şi ceapa. Adăugăm apoi suc de roşii (fiecare pune cât de mult vrea, în funcţie de cât de lichid vreţi să fie sosul) şi lăsăm puţin să fiarbă. După ce am închis aragazul, adăugăm usturoi pisat şi sos Worchester (Cătă, aştept să mă corectezi tu dacă nu trebuie folosit aici, dar după gustul meu a ieşit numai bun).
Să nu uităm de piper! Merge atât în orez, când fierbe, cât şi în legume!

S-aveţi poftă şi nu uitaţi că mâncarea apropie suflete!

Un comentariu:

  1. Sosul Worcester e preferatul meu la orez. Deci da, isi are loc in reteta. Si chiar daca n-ar avea (in ochii mei), conteaza ce zice mancatorul, nu comentatorul!

    RăspundețiȘtergere