miercuri, 19 septembrie 2012

De prin gradina trase-n chip

Vara asta nu numai ca nu am dormit, cum zice un cantec romanesc deja intrat in folclor, dar am fost si foarte lenesa in ceea ce priveste pozatul. Asa ca am imortalizat mai putin de jumatate din recolta de anul acesta, in timp ce incercam, cu maiestria oraseanului care se lupta zi de zi cu strecuratul printre autobuze si tramvaie, sa-mi gasesc un loc de plaja printre pociile cu rosii cherry galbene. Si, printre creme de plaja si paginile unui roman romanesc inceput acum doi ani, am reusit sa trag in chip ceva materie prima, pe care o veti vedea "procesata" pentru iarna in urmatoarele postari.  
 
 
Pentru stocul de zacusca, vinete la congelator si salata de vinete si ardei copti.
 
 
Rosii cherry lunguiete, pentru rosii in bulion si gogonele.
 
 
Rosii cherry galbene, pentru acelasi scop caritabil.
 
 
Alte rosii cherry.
 
 
Rosii pentru bulion, ketchup si pasta de rosii pentru ciorbe si tocanuri.
 
 
Pentru ciorba de cartofi cu legume.
 
 
Ardei.
 
 
O domnisorica frumoasa (nu e de mancare).
 
 
 
 
Spor la pus pe iarna! 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu