duminică, 1 aprilie 2012

Un fel de salată bulgărească

Pentru mine salata bulgărească e cea care are ouă fierte. Restul ingredientelor sunt după gustul fiecăruia. Şi ce faci când ai resturi prin frigider, pe care nu le mai poţi folosi la nimic, pentru că sunt în cantitate prea mică? Faci salată bulgărească, cu de toate, dar mai ales cu ouă. Iată ce am combinat după o zi lungă de umblat prin oraş:


- 1 salată creaţă, doar pentru că e mai simpatică
- 3 ouă fierte tare
- 3 roşii de mărime medie
- 2 mâini de măsline giant, cărora le-am scos sâmburii
- câteva cubuleţe de caşcaval
- câteva cubuleţe de şuncă
- sare şi piper după gust
- ulei de măsline

Pentru început am spălat şi uscat salata, apoi i-am curăţat cotoarele, pentru că nu îmi place să le simt prin mâncare (gusturile nu se discută). Am pus salata într-un bol, am asezonat-o cu ulei, sare şi piper şi am lăsat-o să se odihnească 5 minute. Am feliat restul ingredientelor şi le-am adăugat frumos peste salata verde, amestecând uşor, ca să nu fac tot un gălbenuş în toată salata.

Şi am savurat-o într-o clipită!

Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu