duminică, 13 mai 2012

Mic dejun rapid și sănătos - iaurt cu miere și fistic



De la un timp încoace ora mea de trezire s-a mutat la 6 am. Și cum niciodată nu sar peste micul dejun, indiferent de ora la care mă trezesc, am hotărât că ar merge bine ceva foarte repede de pregătit și extrem de gustos. Așa că în 5 minute, timp în care am făcut și cafeaua, a apărut acest mic dejun delicios, care m-a binedispus. E foarte simplu și, în loc să cumpărați iaurturi cu cereale, mai bine vă faceți propria combinație. Am folosit:

  • 1 iaurt natural
  • 1 lingură de miere
  • fistic
  • 1 pară
Am amestecat iaurtul cu mierea și am presărat fistic. Și ca să nu mi se facă foame repede, am servit alături o pară. Puteți folosi în loc de fistic stafide, nuci, alune de pădure, semințe de dovleac etc. și fructele preferate. Simplu, nu? Poftă bună!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu