marți, 31 ianuarie 2012

Cremă de mascarpone cu migdale şi nucşoară

Cum e cam frig afară, nu m-am îndurat să ies să fac cumpărături, aşa că mi-am început ziua cu cea mai uşoară combinaţie pe care am putut-o realiza în 10-15 minute, timp în care mi-am băut şi cafeaua. Aşa s-a materializat crema de mascarpone aici de faţă. Aveţi nevoie de:

- 250 g mascarpone
- 160 ml smântână
- 70 g zahăr pudră
- 1/4 linguriţă esenţă vanilie
- 1/4 linguriţă esenţă migdale
- 1/4 linguriţă nucşoară proaspăt rasă
- 1 lingură migdale feliate
- o mână de fructe de pădure

Bun....pentru început, amestecăm smântâna cu zahărul pudră până la omogenizare, apoi adăugăm esenţele şi praful de nucşoară. Incorporăm apoi în smântână crema de mascarpone, folosind cea mai mică viteză a mixerului timp de 2-3 minute.
Din fructele de pădure facem un piure. Le putem pasa cu furculiţa sau cu un mixer vertical. Într-un pahar de vin punem un prim strat de piure de fructe, apoi unul de cremă, apoi din nou fructe şi în cele din urmă un alt strat de cremă. Ornăm cu migdale feliate.

Poftă bună şi nu uitaţi că lucrurile mici fac diferenţa!


2 comentarii:

  1. Daca-i cu mascarpone trebuie sa o incerc si eu;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Sonia: Cu siguranta trebuie sa o incerci. E foarte usor de facut, foarte foarte gustoasa si de efect! Astept sa o gust!

      Ștergere