miercuri, 27 iunie 2012

Supă cremă de spanac cu busuioc


V-am spus într-una din postările mele trecute că am purces la golirea congelatorului, pentru a face loc pachetelor și cutiilor de înghețată, dar și pentru că în curând o să-mi iau vacanță și o să plec acasă. Așa că am scos ultima pungă de spanac și am decis să fac o supă cremă, deși eu nu mănânc astfel de supe reîncălzite. Cu toate acestea, vă spun că o ieșit o bunătate...Pentru patru porții veți avea nevoie de:
  • 400 g spanac înghețat, prefiert
  • 3-4 căței de usturoi
  • 1/2 ceapă albă
  • 1 lingură bulion
  • 1 lingură ulei de măsline
  • 500 ml supă falsă de legume
  • 1 bucățică de unt
  • 100 ml lapte
  • busuioc proaspăt
  • sare după gust
Bun...Curățăm ceapa și usturoiul, le tăiem mărunt și le călim 10-20 de secunde în ulei de măsline, după care stingem cu apă și mai lăsăm la foc mediu 5 minute. Adăugăm bulionul, mai lăsăm 1 minut, adăugăm apoi spanacul și copleșim cu supă. 10-15 minute pe foc o să fie de ajuns, deoarece l-am opărit înainte de a-l congela. 
După ce luăm spanacul de pe foc, îl dăm prin blender, alături de unt, lapte și busuioc. În cazul în care nu vi se pare destul de lichid, mai puteți adăuga supă sau dacă nu mai aveți, lapte. Mai rămâne să adăugați sarea și să serviți cu câteva picături de ulei de măsline și cu pâine prăjită. Supa se poate servi și rece, pentru cine e amator de așa ceva.


Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu