miercuri, 28 decembrie 2011

Biscuiti cu menta si ciocolata

In primul rand, Craciun Fericit! In al doilea rand, pe mine nu m-a asteptat nimeni cu nimic, ca pe Ade, pentru ca eu nu am fost acasa de sarbatori, asa ca am pregatit eu ceva bun pentru gazdele mele!!! Nefiind in casa mea si neavand la dispozitie ustensilele de acasa, am refacut reteta de biscuiti cu levantica, insa in locul lavandei am hotarat sa folosesc menta si putina nucsoara.
Respectati toate ingredientele folosite pentru pregatirea biscuitilor cu levantica, cu exceptia celor 5-6 flori de lavanda. In loc folositi 6-7 frunze de menta proaspata tocata marunt sau 1 lingura de menta uscata. Eu am ras si putina nucsoara, ca sa nu fie biscuitii prea plictisitori.

In plus, pentru ca i-am pregatit pentru masa de Craciun, i-am decorat cu ciocolata alba si neagra. Pe unii dintre ei i-am invelit complet in ciocolata alba/neagra, pe altii i-am acoperit doar pe partea superioara. Am folosit ciocolata simpla, alba si neagra amaruie, topita pe baie de aburi. Dupa ce am decorat biscuitii i-am lasat la frigider 1 ora. Pofta buna si nu uitati ca lucrurile simple apropie sufletele!


4 comentarii:

  1. @Emily: Multumesc. Si mie imi place foarte mult combinatia ciocolata (mai ales cea amaruie)-menta. Au mai ramas cativa biscuiti pana astazi si cu cat stau mai mult, cu atat sunt mai buni. Craciun Fericit si spor la gatit!

    RăspundețiȘtergere
  2. waw..n-am stiut ca ati mai postat si in vacanta(credeam ca primesc newletter pe mail), acuma vad ultimile noutati;).foarte faini is, cu ceva lapte..mmm:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @sonia: Mersi. Am postat si in vacanta, daca tot am gatit pentru oamenii astia. Dar acum chiar imi iau o pauza de cateva zile, pana revin. Ti-as fi adus si tie, dar nu pot sa trec cu ei. Te pup.

    RăspundețiȘtergere