miercuri, 14 decembrie 2011

Biscuiți cu levănțică

Și pentru că pe prietenii de suflet nu-i poți lăsa să aștepte, o să vă încânt ochii și sper că și simțurile cu al doilea "ceva bun" pregătit în sesiunea de azi - Biscuiți cu levănțică. Îmi doream de mult să-i încerc, mai ales după ce i-am văzut pe site-ul Laurei Adamache, așa că astăzi ne-am pus pe treabă. Am folosit următoarele ingrediente:
- 125 g unt
- 100 g zahăr
- 250 g făină
- 1 ou
- 1 linguriță praf de copt
- puțină sare
- 5-6 flori de levănțică

Aluatul este foarte ușor de făcut. Am amestecat zahărul cu untul până la omogenizare, apoi am adăugat oul bătut, florile de levănțică (am folosit levănțică din propria grădină, deci ușor uscată, pe care am mărunțit-o) și făina amestecată cu praful de copt, iar în cele din urmă praful de sare. Aluatul format l-am învelit în folie transparentă și l-am dat la rece pentru 30 de minute. După ce scoatem aluatul de la rece îl întindem pe un cârpător/plan de lucru acoperit cu făină și tăiem biscuiții cu diferite forme. Îi așezăm în tavă, pe hârtie de copt și îi băgăm în cuptorul deja încălzit. Timpul de coacere va fi de 7 minute, la foc mic, aluatul fiind subțire, însă biscuiții vor fi gata când vor avea fundul auriu.

Poftă și apropiere de suflete bune!

4 comentarii:

  1. Ne-au ieșit grozav, sunt ”a must” alături de o cană de lapte cald!

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand, tin sa spun ca aceasta colaborare a fost cu adevarat fructuoasa;)pozele (de revista apropo) sunt dovada:)au fost gustosi!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Sonia: Multumim! :) Chiar a fost o zi frumoasa, iar rezultatele au fost pe masura. Parerea mea...

    RăspundețiȘtergere