duminică, 6 noiembrie 2011

Fiecare cu fasolea lui: una bătută...alta prăjită

Astăzi nu ne-am putut înţelege asupra meniului. Fiecare a tras cât a putut de singura pungă de fasole fiartă şi congelată, pregătită şi trimisă de bunica. În final, eu m-am ales cu o jumătate de bătută (fasole, evident), iar el cu o jumătate de prăjită. Vă arătăm mai jos dovezile.
Ade: pentru fasolea bătută, am dezgheţat punga de fasole pre-fiartă, după care am dat-o prin robot, astfel încât să iasă o pastă. Apoi am călit o ceapă şi am integrat-o în pasta de fasole, cu puţin muştar şi usturoi pisat. Asta am servit eu:

 Gabriel: fasolea dezgheţată şi tocată a fost pusă în tigaia pe foc peste o ceapă deja călită, amestecată cu boia. Am prăjit separat un cârnaţ. Atât.

Deeeeci...cine a mâncat mai bine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu