sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Snitzel de ciuperci (Varianta A)

Pentru că am încercat pasta de avocado cu somon a Siminei, (dovada e aici, în castronel) şi pentru ca mi-au mai rămas nişte bucăţele de somon, a decis să fac, oarecum împotriva voinţei mele, nişte snitzele de ciuperci. Varianta oficială va fi postată de Simina ceva mai încolo.
Am folosit: 4 ciuperci mari, restul de somon (4 bucăţele), 4 felii de brânză topită, făină, un ou, pesmet, condimente, ulei.
Am curăţat ciupercile, le-am spălat şi uscat. Apoi, am făcut aluatul de făină cu ou şi un pic de apă într-un bol, şi în altul pesmetul amestecat cu condimente. Am dat ciupercile prin amestecul de făină, apoi prin pesmet. În locul unde era codiţa, am pus felia de somon afumat, pe care am prins-o cu scobitori de ciupercă. Le-am pus în tigaia cu ulei încins până au devenit maroniu închis.
Le-am scos apoi pe un şerveţel pentru absorbirea uleiului în exces, am scos scobitorile şi am aşezat felia de brânză topită peste somon.
Iată ce a ieşit în final. Eu nu mănânc ciuperci, deci nu pot spune că mi-au plăcut, însă Gabriel abia mi-a lăsat una pentru pozat. Aşa că presupun că nu au fost prea rele.


Poftă bună şi nu uitaţi că mâncarea apropie suflete!

2 comentarii:

  1. :)))chiar ca importiva vointei tale..ca stim cat iti plac tie ciupercile!dar rezultatul tre sa fie tare gustos;)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Soni - asa am auzit, ca ar fi fost delicioase (hi hi)

    RăspundețiȘtergere