duminică, 6 noiembrie 2011

Pasta Carbonara

Azi e duminică. Așa că am vrut să gătesc ceva rapid și gustos. Cum pastele sub toate formele sunt unul din felurile mele preferate, azi am făcut Pasta Carbonara, ca la mama ei...Rețeta am găsit-o acum ceva timp pe un site, dar nu am avut timp să o testez. Pentru că am gătit numai pentru mine, toate ingredientele sunt pentru o persoană. Dacă gătiți pentru un grup, doar înmulțiți cu câte persoane sunt.

Ingrediente:
- aproximativ 100 g paste (eu folosesc numai penne, însă se recomandă folosirea Spaghetti)
- 1 ou
- 1 cățel usturoi (dacă vă place gustul, puteți pune mai mulți)
- aproximativ 15 ml ulei de măsline
- 25 g kaiser
- 1 lingură smântână
- parmezan
- sare, piper

Se taie usturoiul felii, cât se poate de subțire, apoi se călește în uleiul de măsline. Kaiserul îl tăiem felii mai lungi, dar înguste, apoi îl călim alături de usturoi. După câteva minute luăm tava de pe foc. Separat batem oul foarte bine, cu sare si piper (mai mult).
După ce pastele s-au fiert, le scurgem de apă și le punem din nou pe foc, adăugând oul bătut. Amestecăm 1-2 minute, după care punem și kaiserul cu usturoiul. Mai amestecăm puțin, până se omogenizează, apoi adăugăm smântâna. Se amestecă din nou. În cele din urmă presărăm parmezan după gust.

Poftă bună și nu uitați: mâncarea apropie suflete!

3 comentarii:

  1. mmmhhh lecker!!! :-) o sa o incerc si eu. nici nu am stiut ca gatesti atata!!! superb. .-) adina

    RăspundețiȘtergere
  2. neataaaa:), tre sa te sun mai acus ca sa imi zici reteta de paste carbonara cu vinul alb, ca am uitat ordinea exacta;)tre sa o repet si eu ca a fost...suuuuper!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Sonia: Imi pare rau ca nu am raspuns in timp util la telefon. Sper ca ai reusit sa-ti aduci aminte, mai ales ca pentru reteta asta nu am folosit vin alb. L-am adaugat la reteta dupa ce m-am intors din Italia iarna aceasta. Te pup si pofta buna!

      Ștergere