vineri, 9 decembrie 2011

O altă "față" a clătitelor americane

Mi-am achiziționat cu ceva timp în urmă niște forme de silicon pentru clătite, ochiuri, păpară etc., însă nu am reușit până acum să le folosesc. Așa că astăzi am refăcut rețeta de pancakes, pe care o găsiți la Deserturi, folosind formele de silicon. Vă recomand să nu puneți toată cantitatea de făină, deoarece aluatul o să iasă prea gros și nu o să reușiti să-l întindenți în toată forma. Iată ce a ieșit:



Să aveți poftă și nu uitați: mâncarea apropie suflete!

2 comentarii:

  1. La cum arata, putina scortisoara, ceva ghimbir si o cana de lapte cald completeaza minunat meniul. Sau, fiindca tot e "sezonul rece" (ce urasc eu expresia asta si sezonul in sine!), le rupi bucatele si le pui langa o carafa de lut plina cu vin fiert (ari, pentru cosmopoliti, grog). Copiii le pot insoti cu o ceasca de ciocolata calda.

    Non-ardelenii s-ar putea sa nu stie, dar o insotitoare mi-nu-na-ta pentru orice fel de clatite este pasta de macese veche (sase luni sau mai mult), tinuta in borcane legate cu celofan, nu cu capac etans. Si asta pentru ca, in timp, apa se evapora si ceea ce e o pasta lichida la inceput devine o crema ferma, dulce-acrisoara, numa' buna...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Catalin Blaga: Mare dreptate ai cu pasta de macese. Acum, ca ai pomenit de ea, ma intreb cum de am dat-o uitarii. Pe vremuri, faceam numai gem/pasta de macese si toata iarna asta era desertul: clatite cu gem de macese, placinta cu nuca si gem de macese etc. Prin martie-aprilie, inainte de Pasti, mai ramanea in camara un borcan singuratic, pe care se batea toata lumea. Cred ca vara viitoare o sa-l reintroduc in meniu.

    RăspundețiȘtergere