vineri, 3 februarie 2012

Chinese Wok

Aseară am gătit legume la wok, gândindu-mă la Cătălin, care găteşte divin acest fel de mâncare. În general se găteşte cu bucăţele de piept de pui şi paste din orez, dar neavând în casă am gătit cu paste normale şi cabanos.
Pe lângă astea, mai aveţi nevoie de o pungă de legume chinezeşti, sos de soia, usturoi, ulei (de măsline), condimente pentru legume.
Punem pastele la fiert, apoi prăjim puţin cabanosul / ceva mai mult puiul (în cazul în care folosiţi puiul, adăugaţi drept condiment pentru carne puţin curry) în tigaia de wok, în două-trei linguri de ulei. Adăugăm apoi usturoiul şi peste încă un minut legumele, sosul de soia şi condimentele pentru legume. Eu am mai adăugat şi un pic de sos Worcester (iar Cătă foloseşte combinaţia soia - Teriyaki). Amestecăm totul, iar când au fiert pastele, le scurgem bine de apă şi le adăugăm în wok. Omogenizăm totul şi mai lăsăm pe foc, mestecând continuu.
Legumele nu trebuie să se înmoaie (mai ales dacă sunt crude şi nu congelate).


Le servim calde, alături de un sos de roşii şi ardei, condimentat cu piper alb sau boia iute.
Poftă bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu